så jävla irriterande!!

Guuuud, jag kan inte förklara min ilska just nu. Som ni märker så har jag inte skrivit och uppdaterat mig på ett bra tag nu, same shit like before!!! Mitt internet har varit helt knäppt och jag har försökt och försökt att fixa det, men det slutade med att jag gav upp!! jag orkar inte liksom kämpa och kämpa, det tar slut på mina krafter..

jag har försökt få tag på min pappa så att han kan komma och se vad som är felet, och han har ju inte heller varit riktigt lätt att få tag på men så en dag hade jag turen och han svarade i telefonen och jag berättade mitt problem, han kom direkt!! han hörde nog på min röst hur irriterad jag var.. nu har det iallafall fixat sig och fungerar bättre, men ibland kan det lägga av bara sådär, men vi får hoppas på det bästa iallafall!!


PUSS PÅ ER MINA SÖTA LÄSARE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0