Willow Smith


Willow Smith är dotter till kändis paret Will Smith och Jada Pinkett-Smith. Hon är född den 31 oktober 2000 och gjorde en skådespelardebut i 2007 filmen "I Am Legend" där hon spelade tillsammans med sin far som sin dotter. Hennes talang kom till uppmärksamhet när hon spelade i 2008 flick "Kit Kittredge: An American Girl" Hon vann Young Artist Awards för bästa prestande i en spelfilm.         

Förutom att ha en far och mor som är stora Hollywoodstjärnor har Willow även bröder som inte är främmande för spotlight. Hennes bröder Jaden Smith och Trey Smith är både barnskådespelare. Tillsammans med dem var hon som en ungdom ambassadör för Projekt Zambia, en sån som hjälper barn som blivit föräldralösa genom aids i Afrika.

Från att agera framfär kameran så utökade Willow sin karriär på musiken. Under 2010 skrev hon kontrakt med Jay-Z jättelika etikett Roc Nation. Vid samma år, skapade hon en buzz på nätet där hon släppte en debut singel
"Whip My Hair" Med denna lättroade låt betraktades hon som en Kiddie version av sångerskan Rihanna.

Jag tycker faktiskt om Willow. Tänk att hon är så liten och så duktig. Hon har en skön röst och precis som jag skrev ovan tycker även jag att hon påminner lite om Rihanna och hennes stil, men jag tror att denna unga tjej kommer att lyckas mycket bättre än Riri. Jag diggar hennes video, färgglad och ovanlig. Vad tycker ni?




I LIKE IT!


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Hon är så grymt ball!

2010-12-03 @ 15:06:27
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: spygirls

Woow vad willow smith är lik...tja..hela hennes familj xO :) Bra blogg! Gillar när du bloggar om kändisar

2010-12-03 @ 16:24:23
URL: http://spygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0