tävlingar..

När jag väl har kommit igång lite bättre med den hära bloggen så kommer allting att bli mycket roligare. Jag kommer att ha massa roliga tävlingar och så kommer ni läsare att kunna önska låtar som ni vill att jag lägger upp här på bloggen tillsammans med en länk till er blogg.. Jag kommer även att ha frågestunder om ni så vill.

ni kommer att kunna önska en artist där jag kommer att hitta det mest intressanta faktan som jag kan hitta om just han/hon. Jag kommer även att lägga ut intressanta och härliga intervjuer med de senaste artisterna och som vanligt massa massa gossips..


jag längtar tills vi kommer igång med tävlingarna, det kommer bli så kul :)

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åh vad roligt :)



Di blogg är jättefin, ser fram emot att följa den!

2010-12-03 @ 16:34:00
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0