Rikaste stjärnorna under 18!

Oj, vad spännande!

Kan ni kanske gissa vem som ligger etta på listan.

Jo inte någon mindre än...


Miley Cyrus är född 1992 och är världens mest rikaste tonåring. Hon är även en skådespelare för er som inte visste det. Förmögenhet: 339 miljoner kronor, WOW WOW WOW!




På andra plats kommer den 16åriga Justin Bieber som blev känd över en natt och som nu är otroligt stor och känd världen över. Jag tror att alla är medvetna om att han är en stor flickidol. Dock förstår jag inte varför? Så söt är han väl inte, eller? Vad tycker ni. Förmögenhet: 173 miljoner kronor.




På tredje plats kommer den 16åriga Dakota Fanning som är den allra kändaste barnskådespelerskan. Förmögenhet: 109 miljoner kronor.




På fjärde plats är det 18åriga Taylor Lautner. Han från twilightfilmen. Förmögenhet 102 miljoner kronor.

Jag skippar de kändisarna som tjänar mindre än 100 miljoner kronor.
Men seriöst kan ni tänka er vilken jävla framtid dessa ungdomar har? De behöver nog aldrig vara rädda att någon gång bli fattig, okej där tog jag kanske i lite granna, men fatta att nästan alltid ha pengar i plånboken. Att nästan alltid kunna handla det man vill ha, utan att behöva tänka på att spara sina pengar, utan att behöva tjata om pengar från mamma och pappa. VILKEN DRÖM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0