PARADISE HOTEL!

Yesyes, det tänkte jag skriva om lite nu.

Vad tycker ni om denna säsong? Gillade ni den förra bättre? Haha, har ni tänkt på en sak att i förra säsongen hade de så mycket sex och nu är det helt plötsligt inget snusk i huset inte. Undra om programmet ändå har lika många tittare som förra säsongens?

Jag tänkte lägga ut bilder på deltagarna som just nu är med i Paradise och sedan skriva roliga kommentarer om de..





Jag diggar den hära snubben faktiskt.. Han är nice.. Han är så lugn till skillnad från de andra och så gillar jag hans känsliga sida också, så gulligt haha! Dock tycker jag att han borde klippa av de dära jävla långa håret! Jag tror faktiskt att Emanuel är en stark spelare som kommer att komma ganska lång i tävlingen.



Jag vet inte varför men jag har faktiskt inte fastnar för Johannes. Han är liksom en helt vanlig spelare, dock tycker jag att han verkar så osäker som person. Han verkar vara en kille som gillar uppmärksamhet från tjejerna. För det dramat han just nu befinner sig i huset är ju nästan som ett triangeldrama eller vad säger ni? De som följer programmet vet nog vad jag pratar om.. :) Haha det som är det allra roligare med honom är som alla kanske vet att han får bånge nästan hela tiden. Typ så fort han ser en tjej i bikini åker den upp. haha så synd!
'



Jag tycker att hon är en vacker tjej. Väldigt fina kattiga ögon.. Hon verkar vara en väldigt lugn och tillbakadragen tjej. För er som följer programmet, vet ni ju att hon åkte ut p ga av Johannes valde Alexandra före henne. Men Julia fick chansen att komma tillbaka till huset och nu ska hon hämnas. Det blir spännande att se vad som kommer att hända faktiskt:) Cant wait..



Jag gillar inte den hära bruden. Hon verkar så falsk och hennes leenden är alltid så falska. Hon är fulfulful och leker så snygg? Hon är faktiskt inte omtyckt av många i huset eftersom att många vet att hon kör ett falskt spel. Jag tror inte att Lin kommer att komma lång i tävlingen med tanke på att många faktiskt vill köra ut henne.




Det här är en väldigt rolig människa. Haha jag tycker att hon är så fjortis utav sig. Leker så snygg, att hon har värsta kroppen, värsta attityden kan hon ha mot folk också. Jag vet inte varför, men ända sen början så har jag inte gillat henne. Hon sa att hon inte skulle ha sex i huset, men lilla gumman fortsätter du som du gör just nu kommer det inte bli som du har sagt. Haha tycker det är lite äckligt och skämmigt att du och Peter har hållt på framför resten av deltagarna vid en fest.. Dock tror jag att Melissa kommer att komma lång i tävlingen, kanske vinner hon även? För hon är en stark spelare och spelar även med en stark spelare..



Det här är då Petter, spelaren som spelar med Melissa. Dessa två ses som de starkaste paret i huset och det är de här personerna som jag tror kommer att komma långt i tävlingen. Petter är rätt chill faktiskt. Jag gillar hans ärliga sida, han säger alltid vad han tycker och tänker och han är även rolig. haha! :)

Sen finns de ju Damir och Emelie och Christine eller vad hon heter.. Damir och Emelie spelar tillsammans och de är absolut inte ett starkt par. Jag tror att båda de två kommer att få åka hem snart..

Vad tror ni? Vem tror ni vinner paradise?


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- ingen av dem vinner bara så du vet ..

2010-12-03 @ 16:19:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vad menar du?

2010-12-03 @ 16:21:11
URL: http://rnbmusiic.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: tack för tipset om din blogg, diggar den faktiskt riktigt hårt! keep up the good work ;)

2010-12-03 @ 17:13:49
URL: http://sadusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0