PARADISE EMELIE!

Jag glömde att nämna något i inlägget om Paradise Hotel.



Just precis, tänkte nämligen dela med mig utav mina åsikter om Paradise Emelie till er läsare! Helt seriöst tycker ni verkligen att hon är fin? Alla typ dör för henne, alla killar tycker att hon är snygg. Snackar om hennes rumpa blablabla.. Visst hon har en fin rumpa, men resten då? Hahaha och det roligaste utav allting är att hon verkligen äääälskar sig själv. Hon står typ framför spegeln i timmar och fixar till sig, sitt hår, sitt smink etc etc..

Är det bara jag som tycker att hon inte ser svensk ut? Vadå Emelie Johansson. Har hört från många att hon egentligen är utländsk och har rymt från sin familj.. Jag har även hört att hon har burit slöja innan och varit riktigt troende.. Hmmm, undra vad hennes föräldrar säger när de nu ser henne stå halvnaken i tv och visa upp rumpan hela tiden? Sen vet man ju inte om det man har hört är sant, men om jag ska vara helt ärlig så ser "Emelie" inte alls svensk ut...

”Andra brukar säga att jag är lik Barbie, och det brukar jag bara ta som en komplimang.”

om du är lik barbie tar jag självmord här och nu!!! 

ps. glöm inte att detta endast var mina åsikter.. alla människor tycker olika, men vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kollar faktiskt inte på PH ;(

2010-12-03 @ 22:29:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: JENCIOUS

hon ser inte svensk ut iaf! :/

h´änder i helgen då? :)

kram!

2010-12-03 @ 22:49:32
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Mariia

riktigt bra blogg!

2010-12-04 @ 08:55:39
URL: http://onlymarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0