Justin bieber och ett överlyckligt fan..


Justin Bieber under ett framträdande på sin "My World 2.0- turné" kallade upp ett lyckligt fan på scen och gav henne massor med rosor, sjöng till henne och dessutom bjöd det hela på mycket kramande och dansande mellan de två. Hahaha, jag kan tänka mig att många önska att de var hon eftersom att Justin är omtyckt av många faktiskt. Tjejen måste ha blivit helt överlycklig och i värsta chocktillståndet.



kolla bara hur han kollar mot henne och sjunger, och oj vilka fina rosor!



Jag kan tänka mig att tjejen höll på att svimma just i det här ögonblicket. Att bli smekt på ansiktet av Justin Bieber är inte något man upplever varje dag om man säger så... eller vad säger ni? Hur skulle ni reagera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0