Beyonce pregnant! :D

Ni visste väl att Beyonce är gravid? Yes it's true :) Hon och Jay-Z ska äntligen bli föräldrar!

Enligt en källa mår sångerskan Beyonce bra för tillfället och hon har sagt att hon ska fortsätta arbeta under graviditeten. Pappan Jay-Z är väldigt glad över att han ska få sitt första barn med sin fru Beyonce.

– Jag vill verkligen ha barn, men jag vet att det är mycket jobb och slit med ett barn. Jag hoppas att allt bara sker naturligt, jag har inte ens haft tid att koppla av på sistone, sade Beyoncé i en intervju med tidningen Allure tidigare i år.

Beyonce är 29 år och Jay-Z 40 år och jag tycker personligen att de var på tiden att skaffa barn för de, jag har väntat länge på detta och tror att många andra också har gjort det. Tänk vilket gulligt barn de kommer att få. Undra om det blir en liten pojke eller flicka. Åååh, vad tror ni?






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0